czwartek, 28 kwietnia 2011

Marsz Wyzwolenia Konopi !!

Czeeść :)

W końcu piękna pogoda!!
U mnie przez ostatnie kilka dni padał deszcz i nawet były burze, jednak dzis zaświeciło słoneczko, jest wspaniała pogoda, cieplutko i tego właśnie mi trzeba ! :D

Jak wspominałam w poprzedniej notce, miałam pojechać do Krakowa, jednak okazało się, że mam w szkole troszkę zaległości i nie mogę sobie pozwolić na jej opuszczanie ;/ Szczerze mówiąc to jest mi przykro, bo miałam wziąć udział w Marszu Wyzwolenia Konopi, który odbędzie się już jutro (29 kwietnia ) w Krakowie..ale  może w przyszłym roku uda mi się pójść w takim marszu, a wszystkich Was, którzy mieszkają w Krakowie lub okolicach, oczywiście serdecznie zapraszam, chyba, że jesteście przeciwni legalizacji marihuany  :D Ja jestem zdecydowanie ZA :) ii ciężko jest mi zrozumieć ludzi, którzy są przeciwko..

A oto oficjalne info zamieszczone na stronie :

Serdecznie zapraszamy wszystkich na tegoroczną edycję Marszu Wyzwolenia Konopi w Krakowie, który wyruszy 29 kwietnia o godzinie 17:30 z rogu al. 3 maja i ul. H. Reymana. Swoją obecność na marszu potwierdzili m. in. Janusz Palikot i Janusz Korwin-Mikke. Bedzie również Gota, Siou i Jedrek. Grube Jointy kręcić będą teledysk!

Termin :
29 kwietnia · 17:00 - 20:30
Lokalizacja :
Kraków
Miejsce :
Róg al. 3 Maja i ul. H. Reymana (Błonia)
Kraków, Poland
Afterparty:

Klub Krzysztofory
ul. Szczepańska 2
godz: 21:00

Więcej info:
http://www.facebook.com/event.php?eid=215303858496688
A poniżej filmik z 2010 r. przedstawiający taki marsz :)

Tak więc ciałem tam nie mogę być, ale duchem wszystkich wspieram :D :D
Może w najbliższym czasie napisze obszerniejszą notkę zawierająca moje poglądy na temat marihuany, jednak ostatnio mam troszkę mało czasu, co musicie mi wybaczyć :)

Pozdrawiam Was cieplutko i mam nadzieje, że połowa moich czytelników, którym słowo marihuana kojarzy się z narkotykami i czymś złym, nie zrazi się do mnie po tej notce i nadal chętnie będzie czytać mojego bloga  :D  


KIKA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz