sobota, 7 maja 2011

Najnowsze teledyski ;) !

Cześć !
Dziś sobota, czyli w dalszym ciągu weekend, z czego się bardzo cieszę, bo mam już dość szkoły, mimo, iż byłam w niej tylko 3 dni po majowym weekendzie :D
Ja obecnie troszkę choruję, jednak dzisiaj czuje się o wiele lepiej niż w wczoraj. Muszę się dobrze wykurować bo szkoda jest zmarnować tak pięknej pogody jaką mam za oknem.
Szczerze mówiąc to ja już czuję wakacje :D z niecierpliwością ich wyczekuję i odliczam dni. Mam już sporo planów na to lato i aż boję się, że zabraknie mi czasu na ich zrealizowanie ;)


Dzisiaj najnowsze teledyski, które pojawiły się w internecie.
Na początek teledysk do piosenki Lady Gagi - Judas.
Piosenkę uwielbiam, jednak uważam, że teledysk jest zbyt okrzyczany. Ogólnie to pomysł na klip jest oryginalny i w stylu Gagi, jednak gdyby Lady Gaga nie powiedziała w wywiadach, ze wciela się w Magdalenę, to nie wiem czy po samym klipie bym to odczytała, aczkolwiek jak dla mnie teledysk jest świetny. Może trochę zbyt dużo się dzieje, przez co robi się chaotyczny, ale należy pochwalić Gagę za stylizację i taniec :)

Następny teledysk do piosenki Taylor Swift- Mean
Niestety nie udało mi się wrzucić tutaj tego teledysku, ale oto link, który Was przeniesie, wystarczy kliknąć :)
http://www.youtube.com/watch?v=ub7X8JomdOE&feature=player_embedded
Nie wiem co mam sądzić o tym klipie :D. Piosenka jest bardzo miła dla ucha, jednak szczerze przyznam, że teledysk nie przypadł mi do gustu i nie chciałabym go oglądać np. na kanele Viva Polska, czy  na 4funTv. Jak dla mnie, mimo, iż teledysk jest utrzymany w stylu country jak sama piosenka, to za bardzo zalatuje wiochą, jednak Taylor prezentuję się przecudnie i odciąga wzrok od wszelkich niedoskonałości. Ogólnie to bardzo lubię pannę Swift, mimo, iż  country nie jest moim ulubionym rodzajem muzyki :)

To póki co wszystko :)
A Wam jak podobają się powyższe teledyski? Lubicie Lady Gage i Taylor Swift?
ii jak Wam mija weekend? :D

Pzdr. Kika :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz