czwartek, 24 marca 2011

Tap Mileker??

Cześć kochani :D
Dzisiaj u mnie wspaniała pogoda, świeci słoneczko, gdyby nie lekki wiatr, byłoby idealnie :) Aż szkoda było zmarnować tak wspaniałego dnia na siedzeniu w szkole, tak więc dzisiaj z dwiema koleżankami wybrałam się na "spacer" w ramach lekcji :D ii było śmiesznie (mimo, że nie było z nami zielonego) :D, ale dzisiaj zaprezentuje Wam coś o wiele śmieszniejszego, a mianowicie znalazłam właśnie na YouTubie reklamę lodów z udziałem Dżoany Krupy (Joanny Krupy), znanej z programu "Top Model".

Najpierw była Doda ze swoim tekstem "Królowa jest tylko jedna", później Natasza Urbańska upodobniająca się do Marilyn Monroe, a obecnie jest Joanna ze swoim, jakże przezabawnym akcentem i "Tap Milker" :D
Oglądając tę reklamę nie wiedziałam czy mam się śmiać, czy płakać. Ja generalnie lubię Joasię, ale jak dla mnie ta reklama ją ośmieszyła...
Aha i pamiętajcie, teraz w sklepach nie prosimy o top milekara, tylko o TAP milekera :D
Poniżej reklama.
A Wy co o niej sądzicie? Jak wypadła Waszym zdaniem Joasia?? Lubicie ją?

Pozdrawiam Was cieplutko: Kika :*

9 komentarzy:

  1. hahaha Dżoanna jest śliczna, bardzo ją lubię ale ta reklama... żałosna jak na nią ;>

    Moze nie bedzie aż tak źle :))
    pozdrawiam :* i zapraszam do mnie.

    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ah co kasa potrafi zrobić z ludźmi ;p
    nie lubię ani jej ani lodów tej firmy ;p

    obserwuję! :) i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak masz racje trochę się ośmieszyła ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ta reklama. Dżoana Krupa ma wielki dystans do siebie skoro zdecydowała się to zagrać.
    fajnego masz bloga ;d
    zapraszam do mnie.
    PS. dodaje do obserwatorów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje bardzo :)
    Bardzo sympatyczny blog, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za obserwowane:)

    oo jaka reklama:d

    OdpowiedzUsuń